Le Fracas Du Temps Downloaden (Lees online.Download) gratis enn boek PDF, ePub, Kindle

Posted by

Boek in het Nederlands!


Omschrijving

Dans la Russie de Staline, un trait de plume du tyran suffit à vous condamner à mort et à faire disparaître votre oeuvre. Le jour où le jeune compositeur Dmitri Chostakovitch, au succès international, découvre dans la Pravda un article qui l’accuse de « déviationnisme élitiste et bourgeois », il comprend que sa famille et lui sont menacés. À trois reprises au cours de sa vie, Chostakovitch, terrifié et honteux, devra se soumettre au pouvoir politique.
On a beaucoup critiqué les artistes qui ont choisi de cautionner le régime soviétique, mais on oublie que Staline les surveillait de près.
Dans Le Fracas du temps, Julian Barnes explore la vie et l’âme d’un très grand créateur qui s’est débattu dans le chaos de son époque, tout en essayant de ne pas renoncer à son art. Que pouvait-il faire ? Et en corollaire, qu’est-ce que moi, j’aurais fait ? Ce roman, qui raconte une histoire vraie, tente d’apporter des réponses à ces questions cruciales.



Le Fracas Du Temps

Stažení Le Fracas Du Temps zdarma kniha:




Word lid van honderdduizenden tevreden leden die talloze uren hebben besteed aan het online zoeken naar multimedia-inhoud en nu, terwijl ze genieten van nieuwe boeken, tijdschriften en beroemde stripboeken.

  • Boeken, tijdschriften en strips onbeperkt, waar u ook naartoe gaat: rechtstreeks naar uw browser op uw computer of tablet.
  • Meer dan 10 miljoen titels omvatten alle mogelijke genres.
  • Ontvang de beste boeken, tijdschriften en strips in elk genre, inclusief actie, avontuur, anime, manga, kinderen en familie, klassiekers, , handleidingen, Drama, Buitenlands, Horror, Muziek, Romantiek, Sci-Fi, Fantasie, Sport en nog veel meer.
  • Elke dag worden nieuwe titels toegevoegd! We willen de dingen nieuw houden.
  • Alle platforms. Volledig geoptimaliseerd
  • Ontdek waarom duizenden mensen elke dag naartoe gaan.Registreer en geniet van uw entertainment, onbeperkt!

    ISBN
    :

    9782072743344

    Publicatiedatum
    :

    15/02/2018

    Pagina’s
    :

    256

    Uitgever
    :

    Gallimard

    Gewicht
    :

    164 gr

    Uitvoering
    :

    Met zachte kaft

    Afmetingen
    :

    178 mm x 108 mm x 15 mm